Přeskočit na obsah

Návod jak vyplnit Check-in formulář 2023

Do startu L'Etape Czech republic by Tour de France 2023 zbývá něco přes měsíc, a tak je nejvyšší čas, abychom se vás - účastníků - doptali na detailnější informace související s účastí v závodu. 

Za tímto účelem odbržel každý, kdo se do závodu přihlásil do 3. května, do své e-mailové schránky unikátní odkaz, který jej přesměruje do formuláře CHECK-IN 2023. Závodníci, kteří se přihlásí od 4. května a později, již mají check-in formulář zahrnutý v samotné registraci. 

UPOZORNĚNÍ: Na vyplnění check-in formuláře máš čas do 17. května do půlnoci. Pak se možnost objednat si vyzvednutí doručení startovního balíčku nebo parkování na Strahově navždy uzavře!

KROK 1 - REKAPITULACE ÚDAJŮ A INFORMACE PRO ZÁVOD

Kontrola údajů zadaných v registraci

V první části tohoto kroku si může každý zkontrolovat údaje, které zadal v registraci, a případně je opravit. Pozornost doporučujeme věnovat správné adrese, a to zejména u těch z Vás, kteří si v následném kroku zvolí doručení balíčku v týdnu před závodem přes Zásilkovnu. 

Týmová soutěž

Následuje otázka na název týmu pro týmovou soutěž. Upozorňujeme, že tým tvoří přesně 5 členů (ani více, ani méně), kteří musí nastoupit v totožných dresech! V letošním roce budou členové týmu započítáváni i do výsledků individuální soutěže, což je novinka oproti předchozím dvěma ročníkům. Pořadí týmu v cíli určije čas 4. člena týmu. Více v propozicích...

Kategorie OPEN pro držitele elitní UCI licence

Další novinkou je zavedení kategorie OPEN na Dlouhé trase, do které automaticky patří držitelé elitní licence UCI a dále všichni ti, kteří se do ni přihlásí dobrovolně. Soutěžící v této kategorii nebudou zahrnuti do výsledků pro bonusové soutěže o žlutý, zelený, puntíkovaný a bílý dres ani do týmové soutěže. 

Krok 2 - Výběr základních služeb

Odeslání/vyzvednutí startovního balíčku

Hned v první otázce je možnost vybrat si, jakým způsobem budeš chtít doručit svůj Startovní balíček. O rozesílku se stará vzor spolehlivosti ZÁSILKOVNA, která ti balíček doručí v týdnu před závodem na zadanou adresu (v předchozím kroku je možné ji upravit). Doručení balíčku je zpoplatněno částkou 100 Kč. Důrazně tuto možnost doporučujeme, protože druhou variantou je vyzvednutí balíčku v pátek před závodem. Vyzvednutí v sobotu nebude možné.

Možná, že se z výše uvedeného může zdát, že nechceme, aby ses v pátek na Strahově ukazoval - toto tvrzení však nemůže být vzdálenější od pravdy! Na pátek totiž chystáme bohatý doprovodný program. Místo vystávání ve frontě na startovní číslo si tak přijď užít bohatý doprovodný program, který na Strahově chystáme a naladit se na sobotní závod!

Výběr jídla na pasta party

Druhá otázka se týká objednávky jídla na pasta party po dojezdu. I v letošním roce bude tato mega žranice zaměřená na doplnění kvalitních sacharidů probíhat ve strahovské menze. V nabídce jsou: 

  • Boloňské špagety s masem
  • Gnocchi s kuřecím masem, listovým špenátem a smetanou
  • Penne s rajčaty, cuketou a parmazánem
  • Špagety s rajčaty, mozzarellou a bazalkou
Očekávaná průměrná rychlost v závodě

Další otázkou se doptáváme na tvoji očekávanou průměrnou rychlost. U závodníků, kteří nestartovali v předchozích ročnících to bude jeden z parametrů pro správné zařazení na start. Závodníci, kteří se závodu zúčastnili v minulosti budou řazeni dle předchozího výsledku a času, kdy vyplnili přihlášku. 

Objednávka počasí a síla pozivitní myšlenky

V loňském roce jsme do formuláře zařadili legrácku s objednávkou počasí. Většina si tehdy přála polojasno a teplotu okolo 24° C. A ono to vyšlo takřka dokonale! Proto ani letos nehodláme nic riskovat a volbu počasí necháváme na každém z vás. Tak se, prosím, neuklikněte ;-). 

KROK 3 - VÝBĚR DOPLŇKOVÝCH SLUŽEB

Žádná z těchto placených služeb není povinná,  každá však dokáže pozvednout zážitek z akce na vyšší level.

Parkování v sobotu na Strahově (200 Kč sobota, 400 Kč víkend pro obytná auta a karavany) 

Prostor pražského Strahova není nafukovací a pokud přijede každý závodník vlastním autem, tak je to problém. Proto jsme již loni zavedli zpoplatnění parkování, abychom vás motivovali domluvit se na společné dopravě. Cena parkování je 200 Kč na auto, ale pozor - počet míst je omezen na 800 vozů, takže doporučujeme s vyplněním formuláře příliš neváhat. Primárně budeme vozidla umísťovat na Parking P1 a P2. Parkoviště v ulici Chodecká je rezervní.

Rehab zóna + členství SportHelp (499 Kč)

Jedinečný balíček pro závodníky, který obsahuje: 
- služby v rehab zóně (masáže, tejpování - před a  po závodě)
- členství SportHelp na 4 dny (včetně úrazového pojištění) + měsíc organizace zdravotní péče. Více informací co tato služba zahrnuje najdeš v obrázcích níže. 

Balíček fotek od Sportograf (449 Kč)

Služby profesionální agentury Sportograf se nám velmi osvědčili, takže letos spolupráci ještě rozšiřujeme. Sportograf přiveze 2x více fotorgrafů (8!) a do pár dnů po akci si budeš moci stáhnout balíček několika svých fotek z trasy závodu. Balíček nebo i samostatnou fotku si můžeš zakoupit až po závodě, nicméně pokud tak učiníš předem a balíček si předplatíš, tak 50 Kč ušetříš. 

VIP Hospitality

Pokud chceš patřičný komfort dopřát sobě nebo svým blízkým, je ve formuláři možnost přiobjednání vstupu do VIP zóny v ceně 3 000 Kč na osobu.

GPS tracking Follow me

Pokud chceš, aby tvoji známí, kamarádi a fanoušci věděli, kde se na trati pohybuješ a jak si vědeš, tak je služba Follow me přesně pro Tebe! Funguje přes aktivní GPS čip, který ti zapůjčí přímo ve vesničce před závodem oproti vratné záloze. Po startu závodu zveřejníme unikátní link, na kterém GPS tracking poběží živě. Jak to vypadá v praxi se můžeš podívat na zde...


Krok 4 - Oficiální merchandise

V posledním kroku máš možnost vyladit svůj styl k dokonalosti s našimi designovými kousky. Ať už se jedná o trika, čepice nebo mikyny, případně parádní (a lehoučké) bidony. 

Update 2. 6. 2023: Bidony objednané v rámci check-in procesu budou k vyzvednutí ve fan shopu v L'Etape vesničce v pátek 9. i v sobotu 10. června. Tuto informaci jsme v detailu produktu zapomněli uvést, za což se omlouváme. To stejné platí i pro trička a mikiny, kde však tato informace uvedena byla. Děkujeme zapochopení. 


KROK 5 - Dokončení, platba a aktualizace karty závodníka

Pokud sis v rámci celého check-in procesu nic neobjednal, tak ani nic nezaplatíš a check-in proces rovnou dokončíš. V opačném případě tě systém vyzve k platbě přes platební bránu. 

Pokud máš v mobilu staženou Kartu závodníka, kterou jsme ti vystavili hned po registraci, tak se ti do ní data zadaná v check-in formuláři propíšou. Pokud ji staženou nemáš, tak si ji přes odkaz nebo zobrazený QR kód stáhni. Bude se ti hodit. 


Problém nebo dotaz? Jsme ready ho s tebou vyřešit!

V případě jakýchkoliv problémů nebo dotazů se na nás neváhej obrátit na info lince 731 907 593 nebo na mailu info@letapeczech.cz 

©  2024 Petr Čech Sport, a.s., všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno v Beneš & Michl